PROFILTEKSTER

Gør indtryk med dit udtryk

Den kommunikation, du beskriver din organisation med, giver dine kunder, samarbejdspartnere og potentielle medarbejdere forventninger. Skaber du de rette forventninger, bliver samarbejdet til gensidig glæde – omvendt kan de forkerte forventninger give en stribe af skuffelser for begge parter. Din virksomheds profilmateriale bør skabe en god balance mellem din virksomheds behov for at sælge, give informationer og positionere sig på markedet på den ene side og tilgodese dine (potentielle) kunders interesser og behov på den anden side.

Følg mig på de sociale medier

PROFILTEKSTER

Kommunikation med kendetegn

Din virksomheds kommunikation giver dine modtagere en fornemmelse af, hvordan du er som samarbejdspartner. Er du professionel og resultatorienteret med et køligt fokus på opgaven og KPI’er? Eller er du nærværende, personlig og fleksibel?

Din virksomheds profilmateriale og kommunikation skaber dine (potentielle) kunders forventninger til din virksomhed og jeres ydelser. Ét af de mest berømmede eksempler på, hvor meget iscenesættelsen af en ydelse betyder for oplevelsen og vurderingen, er det berømte Joshua Bell eksperiment, hvor den verdensberømte violinist spillede anonymt i New York subway. Selvom hans “ydelse” er i verdensklasse, så var præsentationen (eller mangel på samme), målgruppen og signalerne med en åben violinkasse og småmønter afgørende for den vurdering og oplevelse, som de forbipasserende fik. Og afgørende for Joshua Bells egen oplevelse af sin præstation.

Eksemplet viser tydeligt, at det ikke alene handler om at levere en god ydelse – det handler også om at præsentere og afstemme forventningerne med modtagerne. Ligesom eksemplet gør det tydeligt, at når du ikke kommunikerer med overlæg og overvejelse – så kommunikerer du stadig.

Din virksomheds profilmateriale skal skabe balance mellem din virksomheds behov for at sælge, give informationer og positionere sig på markedet på den ene side og tilgodese dine (potentielle) kunders interesser og behov på den anden side.

Det, der er mest afgørende for at få tilfredse kunder, er at de har et godt indblik i, hvad de køber, hvordan det leveres og den forskel, det vil gøre for dem.

Jeg kan hjælpe med udvikling af:

  • Websites og -tekster
  • Profilbrochurer
  • Årsrapporter
  • Standardbreve
  • Og meget mere

Vil du vide mere?

Ring på telefon 28 60 18 77 eller send mig en mail på lene@gelbkommunikation.dk.

Profiltekster giver dig:

  • En god præsentation af din virksomhed.
  • Et ensartet og professionelt udtryk.
  • En god forventningsafstemning med dine kunder.

PROFILTEKSTER

Få mere at vide om profiltekster

Ring til mig på telefon 2860 1877 eller send en mail til lene@gelbkommunikation.dk med dine kontaktoplysninger og hør mere om dine muligheder med profiltekster.

Send en mail

Hvad koster det?

Min timepris er 950 kr. + moms.
Jeg giver gerne et bindende tilbud, så du ved, hvor mange timer jeg afsætter til din opgave.

Gør som mere end 1.078 andre – meld dig til mit nyhedsbrev!

Nyhedsbrev

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Pssst: Når du tilmelder dig, sender jeg dig e-bogen 10 skridt til (endnu mere) succes med din virksomhed!