Kommunikationsstrategi

Uden kommunikation ingen kontakt. Derfor er kommunikation ikke noget, du kan vælge til eller fra. Kommunikation er et vilkår for alle virksomheder. Nogle klarer sig med lidt, mens andre har store ambitioner.

Uanset hvilken virksomhed og hvilket behov så betaler det sig at lægge en strategi for kommunikationen, så al kommunikation og markedsføring bidrager til virksomhedens oveordnede mål. Der skal tages hensyn til økonomi, ressourcer, potentiale og ambitioner, så strategien også kan implementeres i praksis og fungere i hverdagen.

“Succes er ikke noget, man får – det er noget, man tager.”

En kommunikationsstrategi hjælper dig med at prioritere de kommunikationselementer, som gør den største forskel for din virksomhed. Desuden sikrer strategien, at jeres kommunikation bliver tilpasset såvel målgruppe, medier, produkter, buskaber og de værdier, din virksomhed bygger på. Du får den bedste effekt, hvis al jeres kommunikation udtrykker samme ”tone of voice”.

GELB Kommunikation kan udarbejde en kommunikationsstrategi i samarbejde med din virksomhed, så du og dine kolleger ved, hvordan, hvornår og hvorfor I skal kommunikere. En kommunikationsstrategi består typisk af:

  • Et overblik over jeres målsætning
  • En beskrivelse af jeres kernebudskab(er)
  • En beskrivelse af jeres målgruppe(r)
  • Et overblik over relevante medier
  • Oversigt over jeres kommunikationselementer
  • Plan for implementering af kommunikation

Priseksempel

– Indledende møde
– Forberedelse og research
– 1-dags strategiworkshop
– Skriftlig opsamling med handlingsplan

Samlet pris 19.990 kr. 

Når du samarbejder med GELB Kommunikation, har du mulighed for at få skræddersyet samarbejdet, så det passer perfekt til dig. Eksempelvis kan det være, at du har brug for:

  • Undervisning i at skrive jeres egne tekster
  • Pressemeddelelser
  • Nyhedsbreve
  • Vedligeholdelse af aktiviteter på de sociale medier

Bare spørg, så finder vi en pris til jer.