Inhouse kommunikation

Vil I gerne have jeres egen kommunikationsmedarbejder, som bliver en del af jeres virksomhed og kultur, uden at skulle ansætte?  Få fleksibiliteten ved en freelancer og nærheden ved en ansat.

Du kan købe GELB Kommunikation til at komme ud i din virksomhed og være jeres kommunikationsmedarbejder – eksempelvis en dag om ugen eller en dag om måneden. Inhouse kommunikation skaber de bedste rammer for løbende sparring på løsningen af opgaver, mulighed for at være dynamiske og spontane med de muligheder, som opstår, og et indgående kendskab til jer og jeres forretning, som gør samarbejdet let og smidigt.

“Få en kommunikationsmedarbejder fast tilknyttet – uden at ansætte.”

GELB Kommunikations medarbejder kan sidde på en ledig plads på kontoret, i et mødelokale eller i kantinen. Vi kommer selv med computer og telefon, så I skal ikke stille udstyr til rådighed.

Inhouse kommunikation kan tilrettelægges efter jeres ønsker – så der er mulighed for at købe ekstra timer i perioder, hvor I har travlt og færre timer i jeres stille perioder.