Direct mails

Den elektroniske verden er forførende med alle sine muligheder og den øjeblikkelige distribution, men man skal ikke glemme værdien af den fysiske verden og et godt gammeldags brev. Direct mail kampagner – eller salgsbreve som det hedder på dansk – giver jer mulighed for at komme ud til de kunder, I ikke kender endnu, og I kan gøre indtryk med gimmicks, papirkvalitet og udformning, som langt overstiger de elektroniske mediers muligheder.

“Indbakken er fuld, men postkassen er tom.”

Direct mails er rigtig gode til at bakke en salgsaktivitet op. Mange sælgere er bedre til at ringe opfølgning på et salgsbrev frem for at ringe kold kanvas, og her er direct mails en rigtig god mulighed. I kan sende brevene ud i et tempo, som passer med, at I kan nå at følge op. I modsætning til e-mails, kan I sende breve til de potentielle kunder, som I ikke kender i forvejen.

GELB Kommunikation kan hjælpe med at:

  • Definere mål for kampagnen
  • Udvælge målgruppe
  • Skabe en motiverende overskrift
  • Udforme budskabet kreativt
  • Lave en tydelig og attraktiv responsmulighed
  • Evt. finde en gimmick, som kan øge opmærksomheden

Skal en direct mail virke, skal den være gennemtænkt og motiverende. Lad GELB Kommunikation hjælpe jer med at finde de rigtig ord og den rigtige stil, så jeres direct mail bliver husket.