Markedsanalyser giver indsigt

Har du og din virksomhed ikke en klar strategi i markedet, eller oplever du, at din strategi ikke har den ønskede effekt, kan det hænge sammen med, at du arbejder ud fra forkerte forudsætninger. En markedsanalyse hjælper med at identificere muligheder og risici i dit marked.

GELB Kommunikation tilbyder flere forskellige analyser, som kan give dig og din virksomhed klarhed over jeres situation og udgangspunkt. Analysen kan tilpasses jeres aktuelle udfordringer og behov, og den præcise udforming varierer derfor afhængigt af udfordringen. GELB Kommunikation tilbyder:

  • Markedsanalyser
  • Kunderejser
  • Analyse af forretningsprocesser
  • Kundeanalyser
  • Kommunikationsanalyser

Fælles for analyserne er, at de primært bygger på kvalitative metoder som eksempelvis interviews og semiotiske analyser, mens kvantitative metoder primært bruges efter behov som opbakning.

Priseksempel

For mange virksomheder er det gavnligt at vide, hvordan de bliver opfattet i markedet i dag, for at finde frem til en attraktiv position i forhold til konkurrenterne. Et godt udgangspunkt er at få lavet en markedsanalyse – den kan eksempelvis indeholde:

– Desktop research af de fem vigtigste konkurrenter med henblik på at finde markedets gængse konkurrenceparametre
– Interview med tre udvalgte kunder
– Interview med tre udvalgte leverandører
– Interview med din virksomhed om metoder, produkter og services samt ønsket position i markedet
– Skriftlig rapport med de vigtigste pointer og muligheder fremhævet

Samlet pris 19.500 kr.

Når du samarbejder med GELB Kommunikation, har du mulighed for at få skræddersyet samarbejdet, så det passer perfekt til dig og din virksomhed. Eksempelvis kan det være, at du har brug for:

Bare spørg, så finder vi en pris, som passer til din virksomheds behov.